Kuchnia hiszpańska - zupy kremy

14:29

Można kupić już gotowe albo sporządzić własną - wystarczy kilka warzyw (nawet mrożonych), serek topiony, trochę mleka, przyprawy i wymieszanie wszystkiego w blenderze. Zdrowo, tanio i szybko! A najważniejsze - typowo po hiszpańsku!

Ja dziś przygotowałam wariację zupy-kremu. Ugotowałam ziemniaki i marchewkę, następnie podgrzałam  gotową zupę Crema de Puerro y Patata, dodałam ugotowane warzywa, czosnek, pieprz i voila! Pyszny obiad gotowy w 20 minut :) 

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Myślisz, że można zrobić zupę-krem z pokrzyw? ;> To było na sposób rumuński!

    OdpowiedzUsuń
  2. głównym składnikiem była makrela, nie pokrzywa (chyba ;o)

    :D:D:D:

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja próbowałam te z hacendado i są okropne :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Pamiętaj, że pytania możesz wysyłać na e-mail: hiszpanarium@gmail.com! :)

Subscribe