Nie oderwiesz się od tej strony! Babadum - nowa gra edukacyjna

19:59

W nauce języków najbardziej nie lubisz wkuwać słówek? Ja też nie, dlatego zwykle pomijam naukę słownictwa i przyswajam je sobie mimochodem przy czytaniu hiszpańskich książek czy artykułów.

Zakochałam się jednak w grze edukacyjnej Babadum stworzonej dla osób, które wolą uczyć się języka w bardziej kreatywny sposób. Dzięki Babadum bez problemu i znużenia można nauczyć się 1500 słów w 9 językach (m.in. hiszpański, angielski, rosyjski, francuski, polski). Gwarantuję wam, że nawet nie odczujecie monotonii, a nowe słówka same wpadną wam do głowy.

Swoją drogą jestem dumna, że autorami projektu są Polacy! Hipopotam Studio, gratuluję świetnej inicjatywy w zachęcaniu do nauki języka obcego!



You Might Also Like

6 komentarze

  1. Uwielbiam tę stronę :) Nauka słówek nigdy nie sprawiała mi problemu, ale ta 'gra' ułatwia to jeszcze bardziej! Nie wiedziałam, że autorami są Polacy - możemy być dumni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna szata graficzna i ogólnie ciekawy pomysł, ale mam zastrzeżenia co do walorów dydaktycznych tych gier. Słówka z wszelkich możliwych dziedzin pomieszane, brak poziomów trudności, w językach takich jak np niemiecki czy poslki - nauka słówek nie łączy się z nauką rodzaju... Czy więcej opcji pojawia się gdy się zalogujemy w serwisie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Dorotko! :)

      Po zalogowaniu się nie ma żadnych dodatkowych opcji z wyborem poziomu czy dodaniem rodzajników (z resztą w hiszpańskim też nie ma żadnych (!)). Co do pomieszania słów to mi się podoba, trzyma umysł w ciągłym pobudzeniu, bo nie wiadomo czy kolejne słowo to rzeczownik czy przymiotnik itp.

      Znalazłam jednak ze dwa słowa z błędną pisownią (jeden na pewno to okulista), więc będe musiała napisać do nich e-mail, by to poprawili :))

      Usuń
    2. W hiszpanskim sa rodzajniki okreslone (el, la, los, las) i nieokreslone (un, una, unos, unas)

      Usuń
  3. Ta gra uzależnia :) No i najważniejsze, poszerzyłam nieco swój zasób słownictwa. Bez większego wysiłku.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Pamiętaj, że pytania możesz wysyłać na e-mail: hiszpanarium@gmail.com! :)

Subscribe